I used remember you


     I used to remember you every day
     But now I remember you just in the cold nights
     I used to cry when I listened to your name
     But these days I already can smile
     I used to be happy just to be on their side
     But today I know I can be happy a lone




My first text in English! I'm very happy I made it.


I thank my teachers: Emanuelle, especially Lourenço, for helping me with the most difficult words!



Nesse momento diria a profª Emanuelle: _Don't translate! hehehehe
Mas para o melhor entendimento lá vai..

Tradução:

Eu costumava me lembrar você todos os dias
Mas agora lembro apenas nas noites frias
Eu costumava chorar quando ouvia seu nome
Mas ultimamente consigo sorrir
Eu costumava ser feliz apenas ao seu lado
Mas hoje eu sei que posso ser feliz sozinha

2 ...:

mfrank :) disse...

graças a Deus que somos fortes e damos a volta por cima! :D

Mmader disse...

COm certeza! =D

Beijos e Luz

Postar um comentário

 
Copyright 2009 @mayaramader All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes
Blogger Templates